Rendhagyó könybemutató, zenével, énekkel

Posted on

Rendhagyó műsoros könyvbemutatót tartottam a Fekete Kutya Kult(úr) Kocsmában november 24-én és 26-án.

 

Hogyan született a könyv és a könyvbemutató ötlete?

A nyáron – pontosabban júliusban lettem 60 éves.  Úgy döntöttem, megpróbálok számot vetni a 60 évvel, és benne a 30 év terápiás munkával. Ennek összegzésére született a könyv. Az elmúlt 30 év terápiás tapasztalatait foglaltam össze benne,

Gondolkoztam, hogy mutassam be a könyvet.

Olvassam fel belőle a legérdekesebb történeteket? Hiszen minden fejezetben sok esetleírás, történet olvasható. Nem jó, mert akkor lelövöm a poént. Akkor miért olvasnátok el?

Akkor beszéljek a stressz hatásairól? Beszéltem már épp eleget. Számos előadásom, kurzusom, tréningem szól a stressz hatásairól.

enekel

Másképp döntöttem. Mindig szerettem verset mondani, énekelni. Az elmúlt 40 évben erre nem sok lehetőségem volt, hát mikor, ha nem most? Az 55. születésnapomon egy ejtőernyős tandem-ugrásra hívtam meg magam – 4000 m-ről ugrottunk ki ejtőernyővel, 3000 méter szabadesés, aztán kinyílt az ernyő és szerencsésen földet értem. Úgy gondoltam eljött az ideje egy újabb ugrásnak: annak, hogy ne csak írásban, vagy katedráról vállaljam a megmérettetést – felléptem a pódiumra. Versek, dalok segítségével mutattam be magamat és a munkámat, a könyvet, vagyis inkább azt, amiről szól. A versek és dalok ahhoz kellettek, hogy elmondják helyettem azt, amihez a szó kevés, amit nem tudok, vagy nem merek elmondani.

  enekelnek

Azt hiszem ez az ugrás se volt sokkal kisebb. Voltak itt-ott kisebb megbillenések, de mindent összevetve ez az ernyő is kinyílt. Elkapott a hallgatóim – reménybeli olvasóim – érdeklődése, megértő és megbocsátó szeretete.

dedikal1

 

Leave a Reply

